torsdag, oktober 29, 2009

Frikort, del IV

Vilka internationella goding finns det då som har dykt upp i tankeprocessen?
  • Dave Navarro, exempelvis. Ständigt på min lista över hunks och troligen den som fick mig att börja falla för "farliga" män med snälla ögon. Han var troligen en bidragande orsak till skinnbyxfetishen anno 2005 också. Denna gång stupade han precis utanför prispallen.
  • Tobias Sammet. Ja, han är tysk. Nej, han är inte världens snyggaste. Jag brukar dock beskriva honom som en narr och ett geni och jag skulle gärna spendera lite tid med honom. En rejäl eftertanke visade dock att jag är mer sugen på att prata med Tobi om "fornication, ass galore" än att faktiskt genomföra det. Sorry Tobi, du platsar inte på listan.
  • Patrick Dempsey, McDreamy. Inte så jävla Dreamy tycker jag. Lite för... clean. Jag gillar skitiga killar. Smutsiga, rufsiga och med mycket kajal.
  • Bille Joe Armstrong till exempel! Han är en mörkhårig, rufsig punkrockare med en helvetes massa kajal. Men listvärdig? Nej.
  • Stuart Townsend är ju också en snygging! Han gör en väldigt sexig vampyr i Queen of the Damned (skitfilm!) och är rätt stilig annars också. I konkurrensen som råder har han dock inte en suck.
  • Ewan McGregor nämndes också. Mm. Inte omöjligt. Han har ffs spelat Obi-Wan! Men precis som för Stuart så faller han i konkurrensen. Hårfint, dock. Killen är ljuvlig. Min sambo har iaf parfymen så jag får väl blunda och låtsas.
Vet ni vad? Listan är klar. Alla dessa män har förekommit i gallringsprocessen. Vissa var tack men nej tack! och vissa har fallit på målsnöret. Den färdiga listan kommer inom kort.

Inga kommentarer: