Kittykatten
torsdag, oktober 29, 2009
Min sång
Placebo sjunger om mig på nya skivan:
Kitty came back home from on the island
But Kitty came on home without a name
She and me's a history for violence
So I long, I burn to touch her just the same
(om jag nu bara får veta vilken ö jag ska besöka...)
1 kommentar:
I am the crative junkie
sa...
Jag har precis upptäckt Placebo. I like.
31 oktober 2009 kl. 18:37
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Jag har precis upptäckt Placebo. I like.
Skicka en kommentar