Nummer 3.
Det här är pinsamt. Så fruktansvärt pinsamt. Men vad ska jag göra? Frikort nummer 3 har varit min guilty pleasure i många år nu och han förtjänar verkligen att vara ett frikort. Han är snygg, har en fantastiskt sexig röst och utstrålar ett norrländskt lugn som jag inte kan motstå. Hä bi bra dä. På plats nummer 3 hittar vi:
Nummer 2.
Tvåan är inte fullt lika pinsam, men det är ju inte hårdrock direkt. Fast det är rock. Och ibland är det lite hårt. En walesisk hunk med norra Europas mest markerade ögonbryn. Och nummer 2, jag struntar i hur mycket cannabis du röker så länge du fortsätter att skriva bra musik. Och så tycker jag det är dags att ta med bandet till Sverige, det är 8 år och 4 skivor sen ni var här senast. Låt mig presentera, frikort nummer 2:
Det här var lite oväntat. Jag hade avfärdat den här personen helt. Min tanke var att han inte är snygg som sig själv, det är bara hans karaktärer som är snygga och inga låtsaspersoner på min lista, inte! Men så börjde jag titta på lite bilder och insåg att han är riktigt fin. Dessutom förutsätter jag att jag kan få hans rollfigurer ibland också. Lite roleplaying i sängkammaren kan man väl klara om man är en välbetald skådis? Speciellt en av hans karaktärer är jag ju vansinnigt intresserad av. Långt mörkt hår, skägg och kajal - yes please. Hur som helst, det spelar ingen roll om han är sminkad, kokainsmugglare, pirat, rånare, godisfabrikör eller om han svimmar när han ser blod eller har en utvecklingsstörd lillebror. Jag tar alltihop och det kommer i ett paket. Jag ger er, mitt ultimata frikort, min utvalda nummer 1:






1 kommentar:
Två av tre i alla fall... Trean och ettan, utan tvekan!! haha!!!
Skicka en kommentar