Vad är det I chokladen????
Jul :) Kanel och grejer. Nejlikor. Jag minns inte allt men det smakade jul i dess allra vackraste form.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Vad är det I chokladen????
Jul :) Kanel och grejer. Nejlikor. Jag minns inte allt men det smakade jul i dess allra vackraste form.
Skicka en kommentar