fredag, oktober 23, 2009

Pizza

Vaknade imorse med ett helt sanslöst sug efter ICAs frysta pizzor. Kommer ihåg att jag åt dem rätt ofta när jag bodde i Sätra och att de var väldigt goda för att vara fryspizzor, och rysligt prisvärda. Ikväll är jag ensam hemma och fryspizza ligger helt plötsligt rätt högt upp på listan över saker jag skulle vilja äta.

Den finns en enda nackdel i det här och det är att vi har en bit till ICA. Så jag får väl helt enkelt gå till Willys hemma och hålla tummarna för att de har nåt trevligt i frysdisken. Annars finns Hemköp också.

Inga kommentarer: