torsdag, oktober 22, 2009

Jag jagar vidare.

Säljes: Min förbannade Samsung som jag gissar att ingen av er vill ha efter att hört hur jag dissat den ;)

Köpes: Sony Ericsson C- eller W-modell (har kikat lite extra på w910 och w760 men allt är av intresse). Begagnad men i bra skick. Och till ett vettigt pris, förstås.

Inga kommentarer: