Jag tror jag drömde om Tove inatt!
Jag var hemma hos henne och skulle låna en drös med böcker, musikböcker tydligen. Sedan gick jag och en av hennes systrar, jag vet inte vilken, på en konsert. Vi hade såna platser som jag och K på Green Day, högt upp som fan. Jag har ingen aning om vad det var för band men jag kommenterade att de påminde rätt mycket om Placebo.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar