fredag, mars 30, 2012

Jag lever!

Hade tre plåtningar i helgen, två live och en i inspelningsstudion. Jävligt kul alltihop. Har redigerat bilder varje kväll och skickade det sista igår. Krävande men väldigt roligt. Och uppskattat. Älskar det, verkligen. Och dessutom har jag lärt känna så härliga människor.

Nu väntar en helg av packning och sånt för på onsdag morgon bär det av. Något av en drömresa. Jag har velat göra det så länge och nu blir det äntligen av. Och jag har inte förstått det. Jag ska till Las Vegas. Äta, dricka, shoppa, se utställningar, äta lite till. Vi ska hyra bil och övernatta i Death Valley. Jag ska plåta neonljus, övergivna gruvsamhällen och joshua trees. Och det har ännu inte sjunkit in. Det kommer att bli fantastiskt. Såklart.

(och så kommer vi hem och två timmar senare står jag med pluggar i öronen och kameran i näven igen. idiotiskt? troligen. men jag kan inte låta bli)

Inga kommentarer: