torsdag, maj 10, 2012

Uppehåll

Lika bra att bara bestämma sig, eller hur?

Jag hinner inte, orkar inte, är inte inspirerad att blogga längre. Mitt liv är så fullt av annat just nu, och har varit det hela våren. Vissa saker är underbara och jag älskar varje sekund. Vissa saker är tunga och plågsamma och jag önskar att det vore över.

Bloggen är inte prio, den är en belastning. Jag har dåligt samvete över att jag inte skriva, när det är så mycket annat jag inte hinner som är viktigare.

Alltså tar jag härmed beslutet att, i alla fall temporärt, lägga ner bloggen. Jag återkommer säkert, jag kan ju inte leva utan att skriva, men just nu orkar jag inte.

Även "kulturbloggen" ligger i ofrivillig träda sedan en tid tillbaka.

Jag återkommer, det kan jag nästan lova. Men nu måste jag, utan distraktioner, ta tag i större saker.

Ta hand om er, så ses vi pigga och glada på andra sidan.

Inga kommentarer: