Snappade upp ett tips i en kommentarstråd till en Facebookstatus igår eftermiddag och det slutade med att jag tog med mig L till Bar Italia på Prinsgatan efter vår lilla promenad. Där drack jag en fantastiskt god cappuccino och åt både en mandelbiscotti och nån slags croissant-grej med choklad i. Underbart! Helt underbart! Dit går jag igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar