torsdag, oktober 15, 2009

Not funny

För övrigt är jag jäkligt trött på alla som utnämner Robert Gustafsson till Sveriges roligaste, gång på gång på fucking gång. Han är inte roligast. Han är bara välkänd. SVT hade nåt program för några år sen när de listade både det ena och det andra. Robert blev då framröstad till VÄRLDENS roligaste man, över bland annat Eddie Izzard. Jo tjena. Robert vinner all sån skit för att alla vet vem han är. Därmed inte sagt att han är rolig. För det är han oftast inte.

Inga kommentarer: