Jag har träningsvärk. I ljumskarna. Det trodde jag inte. Körde ett timslångt kombinerat styrke- och cardiopass igår morse. Visade sedan ett kompis som jobbar på gym mitt pass och han tyckte det såg väldigt bra ut. Kanske till och med lite mycket men om jag orkar så är det bara att köra. Och jag orkar. Mycket stolt över mig själv.
Igår "firade" jag 1 år på mitt nuvarande jobb. Det är det längsta jag varit på en och samma arbetsplats. Synd att vi börjar med migrations(avvecklings)arbetet på allvar nu. Känns lite surt.
Det är kallt och mörkt ute. Jag minns mornarna när jag vaknade och solen sken in genom sovrumsfönstret. Igår när jag gick till gymmet var himlen svart och jag tror jag såg Orions bälte. Nu är det nollgradigt och solen skiner från en klarblå himmel. Träden har massor med färger. Det är vackert. Framförallt när man får sitta inne och titta ut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar